24 Nisan 2011

World 1'den Kesitler


 Adamdaki temel ulaşım kaynağı bu su kaydırağı. Su kaydırağının hemen yanındaki sandık botlarla dolu, tek kullanımlık bu botları kullanarak adanın öbür ucuna gidebiliyorum.
 Adadaki binalarımın değil de evimin ve depo gibi diğer şeylerin bulunduğu temel yaşam merkezinin uzaktan görünümü. Binaları bir dağın dibine yaptım, sonra o dağın da içini oydum ve dışını cobble ile kapladım. Böylece önden bir kale, arkadan ve diğer yönlerden de sıradan bir dağ gibi gözüküyor.
 InvEdit de kullanıyorum arada tabiy.
Modern binalar yapayım dedim ama sonra çok saçma oldu. Cam kullanmayı da unutmuşum. Artık saçma bir beton yığını halinde duruyor.
Adadaki binaların tepeden görünümü ve su kaydırağı. Su kaydırağı ilerledikçe yerin altına giriyor.

5 yorum:

  1. hmm güzelmiş başarılarının devamını dilerim dostum :D

    YanıtlaSil
  2. Eğer ziyaretçilerin yapılarını koyabilmeleri için bir yer açsaydın bende koymak isterdim :)

    YanıtlaSil
  3. Yorum olarak yazarsan ben eklerim.

    YanıtlaSil