23 Nisan 2011

Yepisyeni Bir Başlangıç!

Bu yazı, uzun zamandır açmayı çok istediğim MaynKraft! blogumun ilk yazısı olmaktadır ve oldukça mutluyum. Bu yazıyı okuyan yaklaşık 3 kişi olsa da. Blogumdaki çizgimi sizlere ilk yazımda belirtmek istiyorum.
Sadece update vakitlerinde update'i anlatan resimlerle birkaç kelime yazan birisi olmayacağım.
Veya, Notch'un kişisel blogundan yazılar kopyalayan birisi de olmayacağım.
Sadece Minecraft oynayacağım ve bunu yazacağım.
Neler yaptığımı, nelerden eğlendiğimi, creeper'ların binalarımın neresinde iğrenç delikler açtığını.
Elimden geldiğince başkalarının yaptıklarını paylaşacağım ama eleştirmeyi de unutmayacağım.
Türkiye'de Minecraft'ı bir kült haline getirmek için, yayabilmek ve kötü ama özgün grafiklere rağmen ne kadar güzel bir oyun olduğunu gösterebilmek için elimden gelen her şeyi yapacağım.
Yıkarak, parçalayıp yok ederek değil de, yerleştirerek, yaratarak bir oyun oynamanın zevkini anlatacağım.

Minecraft oynayacak, ve sonsuza dek yaratacağım.

3 yorum:

  1. merhaba.

    ben de minecraft hakkında farklı içerikler üreten kişi sayısı arttıkça mutlu oluyorum. blogunu takip etmeye başladım, yeni paylaşımlarını merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. slm güzel bir blog :) arnek sana bir sorum olacak özel mesajdan yollarım

    YanıtlaSil